Sunday, November 29, 2015

TAMAN TASIK DATUK KERAMAT

3 comments
Hari2 nak riadah tapi fail. kali ni berjaya (walaupun beskal x begerak ada je kat umah. haha)

lokasi : TAMAN TASIK DATUK KERAMAT

mula2 jalan laju 3 pusingan ngan aiesya. tetiba ternampak x student ITTAR. first round lambai2 je. second round sapa isteri dia. third round ajak bergambar. kenangan tuuu.

 ni dia Razi Rugal

 
 
 
 
 
 
 
 
 my darling

yang bestnya tetiba rasa nak teberaks. kebetulan dok depan tandas. masa tu dah pukul 6 lebeh. masa masuk tu..letak duit x de penjaga. hati dah terdetik...kang orang tak tau aku ada kat dalam. tapi terpaksa la juga masuk.

tengah mengeram, ada budak masuk. tetiba lampu padam. budak tu menjerit. aaa..ok la. lampu dipasang semula. tak leh jadi ni. basuh2 cecepat.

tetiba dengar ada orang jerit dr luar. masa tu lampu dah padam lg sekali. alamak...kita jerit gak dr dalam. tp mcm x dipedulikan sbb dengar grill dah diturunkan. jerit lg sekali sambil tekial2 pakai seluar dlm gelap sambil nak jaga henpon...haha..pakai sekali...alamak salah masuk...cubaan kedua baru berjaya. dua kali dah jerit tp x didengari.

keluar sempat la ketuk pintu masa tukang jaga dah kunci grill yg terakhir. fuhhh...lega
dapat juga keluar n rasanya x sempat flush. hehe. pepandai la. kita dah bayau dah td. mujur sempat basuh. waa hahahahahaha. lepas tu la baru selfie2. kah3

3 comments: