Sunday, September 27, 2015

Simply Western Pandan Jaya

Tempat makan yg dikenali melalui Rancangan Selera Budget kat Hypp TV. Syiok tengok Chef Bujang Fendi tu jalan2 cari makan merata2.

Sebenarnya dah selalu pegi makan kat situ tp pegi masa siang hari so tak tau malam ada benda lain. hik3.

Simply Western terletak berdekatan SK Pandan Jaya. Dekat2 dengan kedai pengedar buku MEHRAJ. Blakang2 TESKO AMPANG la.

Address: Malaysia, 16, Jalan Pandan 8/8, Pandan Jaya, 55100 Kuala Lumpur, Selangor
FB : cari la simply western

Makanannya x byk portionnya. walau bagaimanapun, alhamdulillah kenyang. dihidangkan dalam  mangkuk kertas jer. sudu n garfu pun plastik. Hg RM6 dan RM7. Rasa ok la. not bad. Nanti nak pegi lagi. Air kena pilih air yg dah ready made dlm tong dia, Lemon n asam boi serta Sirap. Dua tu je ada. Air detox tu sedap. Cik abe siap tapau bawak balik. Rege air RM1.50 secawan plastik.

Masa operasi dr jam 8 malam hingga 12 tengah malam sahaja.





antara yg kami ngap n bawak balik malam tu. hehe.

sekian

0 comments: