Saturday, September 26, 2015

JJCM Murni Discovery

Tarikh : 24 September 2015
Nama Restoran? : Restoran MURNI DISCOVERY
Kat Mana ?: Bandar Tun Razak

Lama dah nak singgah makan. Asyik penuhhhh manjang. Smlm dapat gak singgah lepas celebrate raya. Penangan En Somi yang x sempat makan kerana melayan Pak Cik Pak Cik berbual. hehe. sian.

Nama menu dia lain daripada yang lain. Ingatkan best la. Tak tau nak order apa.

Ni antara menu pilihan mereka yang nama pon udah ku lupa. hehe

Pemandangan bangku2 tempat duduk kat luar. penuhhhh

Spegheti Olio

Nasi Goreng Tom Yam

Air girlfriend n boyfren namanya

while waiting for makanan sampai. selfie depan air Be Happy  ngan OOTD raya yang sempoi. serba itam (sbb nak nampak kurus. haha ngan tudung Ariani yg tengah SALE. tak sale x pi la bli. hehe). 

Zharif with air milo dinasournya tapi dia telan air Alia dulu - Air Carrot + Susu

Komen : Perghhh...semua makanan yg kami order tu pedas2 belaka. x leh nak telah. Olio kot la makanan pondan je kan( maksudnya x pedas), pon x leh telan. Pedas gila. Ada cili padi peh tu dia masukkan cili kering lagi. peh tu tambah lagi lada hitam. Ayoyo...mmg x leh makan. mujur ada abang zharif tolong makan. Rasanya idok ler sedap pon. Tapi ghamai ngat orang. menu lains edap kott...x tau la. Kot2 pegi lagi, kita cuba menu lain plak. Nan dia nampak macam2 jenis ada.  ahaks.

0 comments: