Wednesday, July 14, 2010

Busy again..

3 comments
this week, no school for me.

apsal?

pasal saya kena bertugas untuk Malaysia.

wahh...macam hebat sangat jer ek? tapi jadi kuli jer. angkat2 barang, hias2 meja, betul2kan kapet. jangan bagi ada gap antara span kat bawah tuh. sat gi gimnas tekehel plak. dah la memang ghamai dah yang tekehel sana, tekehel sini.

miss low said :"you must be here everyday!

ho ho tak acii..orang lain leh lagi take turn. leh lagi datang lewat sket...

tak per..demi negara..yang tercinta..kucurahkan bakti penuh setia..biarpun keje sekolah banyak yang tebengkalaiii...siang betugas tengok gymnast tetonggeng tonggek, malamnya pula mengadap report n fail2 yang blom siap lagik. warghh....tensionnn..tensionnn....nazir nak datangg....

tapi apa yang penting...ada pengalaman yang bertambah dan ada benda baru yang dipelajari. terima kasih kerana memberi peluang, memilihku dan mempercayai diriku cik Pet!

3 comments: