Saturday, April 17, 2010

urut

dah lama tol nak mengurut.
letih tol badan.
lama dah betunda2 nak pegi.
kat felda ari tu pun nak gi
tapi sorang..maka tak jadik.

semalam dah mengurut buat pertama kalinya.
memula tak mo pegi pasal "kawan baik" baru je menjengah ari sebelumnya tu.
kata si ida, masa tu tak leh ngurut.
tapi ada org kata, kan mengurut masa pantang tu pun
"kawan baik" tu pun ada sekali.
boleh jer...n akhirnya decide pegi.
memang lamaaaaa dah sangat nak gi.
tawakkal sebenarnya. kalu memang tak leh,
meronda la.
memula tu siam yg tak reti melayu tu kata medaiiii...medaiiii
tak leh la tu. tapi lepas tu derang dok cot cet cot cet sesamer derang diskusi lagi.
kawan derang yang sorang lagi tu kata...daii..daiii...
hhaaa.....daiii laaa. bolehhh. maka berurut la daku.

first time diurut time bukan bepantang.
siamist yg urut.
yang bestnya, urut tu tak yah bukak baju kecik.
n masa urut, pakai baju n seluar stail siam yg dia bagi tu.
derang pun, masa urut tu, kalau telurut je suar, dia akan tarik balik n pegang.
hmm...kira aurat tu terjaga la juga.
memula ingatkan nak kena buka semua.
ala2 ralat la juga rasanya.

masa dia tekan kat atas belakang tu,
teringat si raihan mengurut sekejap2 n kadang2 kat belakang tuh.
raihan kata ada urat besimpul2 kat belakang tuh.
banyak sangat ngadap komputer..he he
tapi tu la..nak suruh cik ann urut,
tak sampai atiku. segan sebenarnya.
ha ha

rasa apa ek?
entah la...tak tau nak kata.
orang kata rasa ringan..
tapi for me tak tau rasa ringan tu sebenarnya rasa mcm mana.
ha ha

yang penting, baru la tau...ooo..gitu rupanya.
pengalaman tuu..
lagipun idok la mahal mana.
50 hengget sejam.
pasal tu la dia urut kosong je kot.
tak guna apa2 minyak pun.

owh..teringat sikat kak mah tunjuk masa ann urut si lin kat kem tuh.
bila teringat nanti nak pinjam ar..
suh cik alia tolong urut. tu pun kalo dia ghajin.

letih badan ok sket kot lepas urut...tapi otak masih serabut pikir hal dunia.
hu hu

1 comments:

Wan Z Syima said...

stdla wak.. masalah dunia ade aje.. kenala pandai2 find solution... mmg bagus sebenarnye pergi urut nie lancar kan peredaran darah.. so sume dah ok ligat la sket nak fikir ape nak kena buat...