Sunday, April 25, 2010

kami jadi ustazah hari ini

ha ha..hari ni kami cikgu2 jadi ustazah kejap dek kerana kem bestari solat. bebudak pun tersasul2 memanggil. kejap cikgu, kejap ustazah. he he. ghamai yang tak hapal lagik niat solat2 tuh. tadi kira dah boleh hapal la.

alhamdulillahh...rasa banyak pahala ari ni. moga2 derang ingat n amalkan n dapatla buat bekal kat sana nanti.

tak ghamai yg datang untuk ilmu solat ari ni. biasa laa..kalu benda2 ilmu sebegini, sambutannya kureng la. cuba kalu buat hari kantin ker..atau ada aktiviti main2 game ke pada hari sabtu....sah kehadiran lebih baik sket dari yang hadir untuk kem solat nih. udah la nak kena pakai tudung. bebudak 3z pun ada la separuh yang datang tu.

bebudak belajar n cikgu juga belajar.












hari ni juga ada sesi rebut rebut. kelakar la korang nih. hamba tak mo join. hamba rasa malu.

0 comments: