Wednesday, March 24, 2010

Ade gak orang cenggini

Ni kisah gi MSSM kat Penang sepanjang cuti sekolah yg baru lepas nih.

al kisah...bertemu lah kami para manusia yang berkaki lebar dari CBN1 ni dengan manusia pelik nih. ha ha...hanya kami yang tahu siapa dia. suka duka bersamanya tak kan dapat kami lupakan.

ade ke kita yang dah "tua" ni, disuruh scan otak dia untuk baca apa yang perlu kita orang buat sepanjangg kat sana. no need briefing about the duties..... just scan her brain to know what we need to do. ha ha...kecoh jadinya. well, i'm not a scanner okay!

apa apa pun, tahniah atas kejayaan besar puteri2 gimnastik WPKL yang berjaya membawa pulang gelaran kumpulan terbaik keseluruhan n ash shefa dapat title Most Promising Gymnast. Bravo!
Layan gambar la ek. Gambar nya banyak sangat actuallynya tapi semua gambar manusia2 lain. sendiri tak minat nak hamek. cukup sekadar untuk buat laporan jer.sebelum bertolak..motivasi ke motibasi?
Ash Shefa Baharom..Most Promising Gymnast + 4 golds , 1 Silver
Senior Group..gold for this event.
Kar Mun n Elaine. Tak menang tak sah la kannn!
Junior group. Kalu buat tak kena, haaa...kena marah la. papepun, u olls dah menang dahh..bebaloii
kami...ni je la antara gambar yang ada mukaku.