Saturday, October 24, 2009

ni la sebabnya..

ni la sebabnya saya tak bagi anak2 saya pegi mana2 sendiri walaupun dekat.
hatta nak turun bawah pegi kedai pun saya risau.
baik lelaki lebih2 lagi yang pompuan.

tapi saya nampak, ada juga parents yang biar je anak dia balik sekolah
jalan kaki di tengah kesibukan KL.
mungkin terpaksa..
tapi saya akan cari alternatif lain.

ish..kalau jadi apa2?

biasanya manusia ni kalau dah jadi baru nak nyesal.

sebabnya apa?
klik link ni.

3 comments:

jane said...

sedihnyer.............

sonata anak kancil said...

itu lah yang membimbangkan kat anak2 - bukan yang kecik2 aje - anak2 besar pong masih dikawalseliakan!!!

~ Ibu ZAAZ ~ said...

ya ya. yang besar dengan cara besarnya.