Monday, October 05, 2009

FD4

akhirnya saya dapat tengok citer ni.


beberapa minggu lepas, gi ngan alia kat Galaxy Ampang nak tengok
tapi.....
kat situ tulis

tak dibenarkan kanak2 tengok walaupun dengan pengawasan ibu bapa.
dipikiranku cuma kata,
mungkin telebih tragis kematian2 kali ni.
so balik je la..tak jadik tgk.

dua malam lepas, tengah minum2 kat Pelita Ampang Point,
ade org datang jual CD.
si Ayah biasanya tak mo layan
tapi ari tu dia layan.

apa lagi...grab la FD4 tu. cd2 cenggini memang beli peret jer.
kalau cd yang budak2 tgk berulang2, beli yang ori. bebaloi pasal dok ulang2 tak berenti.

semalam, balik beraya...kite orang tengok.
best...dasat cara derang bekecai.

n tengah2 tengok,
padan la tak bagi budak2 tengok
ade adegan sumbang sumbing dalam tuh.
siap nampak buah betik.
mujur budak2 mase tuh tak fokus.

hmm..
tapi best citer tuh.

3 comments:

Aleyn said...

Hmmm....best ek citer nyer...bleh lah beli cd pas ni

Salam Perkenalan

cik dila said...

xbest sgtla FD4 kak...
sume mati pecah2 je...hanco terus...xde thrill nk mati...haha...
tapi tgk pn,dok cover2 muka gak...hehhehehe...

Anonymous said...

udah memang citer dia semua mati2 hancus. nak buat cam mana lagi? tengok tetap tengok.