Thursday, October 29, 2009

exam PSV

seperti biasa, setibanya hari pekse seni,
ibu akan bertungkos lomos menunjuk ajar
apa yang perlu kakak alia buat pagi ni.

kalau kakak ikut apa ibu kata, insyaallah A dalam tangan.
ha ha
( ini khas untuk exam seni saja ya)

so...ini la tajuk pilihan ibu
yang kakak alia akan laksanakan pagi ni.

kuda kepang

semoga berjaya

6 comments:

alfa juliet said...

memang cantik pun..harap kak alia dpt a

Wan Z Syima said...

wah cantik nye wak.. mesti A kalau cam nie :D
mmg serah kat awak la bab2 seni nie ek ..hehehe

saya dah bengang ngan nasya.. dah suruh bawa crayon, dah belikan kertas warna kalau nak guna .. dia nak buat kad ucapan.. hhmm penat je beriya sume tak ingat.. geram!!

hajarus said...

wah.. klu macam ni la ruper kuda kepangnyer... confirm kakak alia dapat A.... cantik...

~ Ibu ZAAZ ~ said...

alfa , Syima & hajar : alhamdulillah...dapat A. nanti diuploadkan hasil yang dia buat. tadi lupa nak snap.

Syima : nape? dia tak bawak ke semua yang awak sediakan tu?

hairieusoff said...

nanti saya nak mintak cikgu bagi tips pendidikan seni kat anak saya bila balik nanti eh...anak saya ni keras tangan hahaha

臭豆腐Peggy said...

cool!i love it!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,情色,日本a片,美女,成人圖片區