Wednesday, September 23, 2009

pulakk...

tadi dah conpem tak nak tido sini...kite pun dah selesa dah main game sambil masak lambat2, tup2 jadik pulak tido sini. adusss..

pas tu pulak kata dah makan. tetiba sampai sini, baru nak makan. derang bawak la bekal nasik 3 bungkus n lauk pauk kedai, tapiii...kalau nak tambah, memang tak dek la pasal hakak tak masak nasik. pasal budak2 ni semua, ngan bapak budak2 kata dah kenyang. mak budak ni, dengar cenggitu, terus malas nak makan walaupun terasa laparnya.

mujur juga 2 jenis lauk udah ku masak sebentar tadik n pak mentuaku pulak..menunggu laukku itew. mujur masak...kalo tak?

hakak malu atau derang malu? hu hu hu

tak suker kezutan yang cenggitew tau.

2 comments:

~Yours Truly~ said...

tak pe lah cikgu..raya kan..so plan memang selalu larikkk..so sabo je laa..suke lah tu FIL menunggu laukmu itewww...cayaaa laaa...hehehe

~ Ibu ZAAZ ~ said...

masalahnya kak....bila bab2 FIL ni...selalu je plan lariiiii