Friday, September 18, 2009

lagi pasal raya

ecard dari farra. tq farra.

kad raya bebetul dari student2 n mak2 student pulak :

ni pulak
kesan kebakaran di dinding n lantai.

hampir2 nak bakar rumah....disebabkan bunga api jer. belum lagi mercun bagaiii

kisahnya si Aiesya. semalam la tuu..ayah dah bawak turun main bunga api, naik atas, nak main lagi. masa pegang, bila rasa dah panas, di lemparnya bunga api yang masih berapi tu ke lantai. kebetulan atas lantai yu ada sekotak lagi yang masih blom di apikan. apa lagiii...tebakar la yang sekotak tu. dia pulak bila dah nampak api marak...melolong la. mujur ayah ada. ibu nak tido tak jadik tido..tengah malam dah masa tu.

ari ni, ibu ghajin sikit jer. mengemas ini :
n sibuk mengemas, terjumpa ini
surat beranak si zharif
yang dah sekian lama dirasakan ilang dan dah berganti baru pun.

alia pulak dah rasmikan baju raya dia yang tok dia buat pasal nak masuk pertandingan nasyid kat sekolah. ha ha. mujur la anak2ku tak banyak kerenah pasal baju raya. dah la satu tu je baju kurung raya dia.
tesengih je anak daraku itew.

1 comments:

alfa juliet said...

nasib tak terbakar rumah