Wednesday, August 05, 2009

ini lah dia kursusnya..

ini lah dia kursus yang kuhadiri hari ini, esok hingga lusa..

8 comments:

Sayang.Ibu said...

wahhh..akak jadi ketua pengawas ke?? bestnyaaa

Wan Z Syima said...

kesian la awak sume keje kena sapu ek.. nape sedih plak nak gie kursus.. takpe hari nie dah tinggal 2 hari je nak balik ...

hajarus said...

oo... nak jadi ketua pengawas UPSR yer ibu ZAAZ... bestnyer...

~ Ibu ZAAZ ~ said...

hajar n syg ibu: best ke? akak ni tak penah jaga pekse...jadi blur la jugak ni tetiba jadik ketua. dah la banyakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk benda nak kena buat. hu hu

~ Ibu ZAAZ ~ said...

wak...awak paham tak nape saya nak pindah? tahun depan saya dah dengar ada lagi jawatan nak bagi kat saya..

tolong syimaaaaa

Wan Z Syima said...

tula kesian jugak kan.. kalau dr segi kerja tu faham sgt la... nak buat cam mana org bagi tugas kita komited kan.. dpt task deliver.. dpt task deliver.. surela awak je jadi target.. payah gak kan..
rajin pun susah!

~Yours Truly~ said...

tahniah sbb diberi kepercayaan besar memegang jawatan besar dan amanah besar untuk exam yg BESAR bg student tahun 6..

Pindah? emmmm...i can sense it :)..tp kan cikgu "lari dr masalah bukan penyelesaiannya sebaliknya kita perlu berdiri setempat dan mencarjai lan keluar" :)..anyway, all the best laa...wa caya lu..muahhh..muahh..muahhh

~ Ibu ZAAZ ~ said...

oh kakak...saya lari dari satu masalah untuk menyelesaikan satu masalah. semuanya berkaitan juga. ha ha