Sunday, August 23, 2009

1st buka poser

semalam kami berbuka kat......mana lagi kalau tak kat ANI SUP UTARA. depa 1st time buat Buffet Ramadhan. Harga boleh tahan murah...makanan pun sedappp. Ada kambing panggang lagii..kenyang sesangat.

Harga dewasa : RM28.90
Harga kanak-kanak(10 tahun ke bawah) : RM9.90

sesaper tinggal area Shah Alam tunak pegi Shah Alam tuu... leh la booked meja. alaa...yang tinggal ampang ngan kg. baru pun pi bebuka kat sana smlm..tak de hal la. highway ader..

nak detail leh layari ANI SUP UTARA

layan gambar kami yang kekenyangan..he he

dapat sticker tanda dah bayar dan dah boleh makan sepuasnya..ha ha
kakak n ayah melantak kuetiau berpinggan pinggan. Sedap kata kakak. kuetiau tu dimasak bila diminta kat gerai2 kecik yang disediakan.
posing jangan tak posing..he he he

zhaim mana? tak duduk diam...jalan ikut kaki. suh posing tak mau. so tak de la gambar dier. lagipun ni amek pakai hp murahku saja.

10 comments:

~mama danish~ said...

wah...dekat je ngan umah mama nih. next week bley ajak family mkn kat sana....

Ani Sup Utara said...

silakan...silakann..

ann said...

hai kak za tue poser tak beria makan. he he he .. bestnya bila nak g makan kat san wadi tak tau jalan bloeh bagi peta tak ?????

~ Ibu ZAAZ ~ said...

kak za tetap berpuasa tau walaupun tak poser pasal bukannya boleh makann...sat gi anak2 nampak, jenuh nak menjawab. tengah melatih si aiesya poser so tak leh la bagi nampak. so, kak za poser jugak tau!

makan beria? tidak la jugak. u know la kan kalu bebuka nih..bukannya leh makan banyak punn.

MN said...

sedap ke kak?

~Yours Truly~ said...

bole try buka kat sana nanti ni..

hajarus said...

wah.. bestnyer berbuka kat luar....

:: PU3'z :: said...

salam
kiter tumpang jenguk
dan follow

anak 4 still maintain laa
salute tau

macam penah tengok ani sup utara nie tap tak ingat laa kat mana
kat mana ekk???

Anonymous said...

MN : sedap. memang teringat2 sup dia.

Pu3'z : terima kasih follow. he he..maintain? tak de mana maintain de. telebih banyak kilo dah ni. nak turun bukan main susah lagi.

Elina:) said...

posing tetap posing yee..haha.