Monday, December 08, 2008

Raya Aji

Kami bangun pagi, tunggu ayah ngan abang balik masjid, terus bergerak ke rumah mak. Kat umah mak makan roti jala. Nasik briyani masak umah mak tapi makan kat umah Dik Dah sebab dia yang masak lauk. Dah siap masak, terus ke Saujana Utama. Umah baru Dik Dah. Sampai2 terus posing. Keh keh keh.

Ni kat umah mak

lepas salin pampers, terus posing..he he he. Kak G je tak de pasal tak balik raya.
Dalam bilik tuan rumah

Before makan

more pictures at friendster, facebook.

5 comments:

.misspolkadotz. said...

hhaha..
sempat lg posing time b4 mkn??
mcm smua tempat je cikgu tangkap gmbr..heheh..

~ RoSLizA ~ said...

memang pun pasal tu rumah baru adik saya. he he...tu sebenarnya bukan b4 makan ...diaorang tengah hidang. kan ada bibik jadi kita orang posing je la. he he he

.misspolkadotz. said...

owh..bukan b4??owh..ok ok.
lain kali cikgu posing lah satu rumah..hehe..

~ RoSLizA ~ said...

posing semua tempat la...banyak lagi gambar..malangnya awak tak de facebook. saya dah upload semua gambar masuk facebook.

.misspolkadotz. said...

alah..npe lah kat facebook..
nvm lah..
x kesah lah..
hehhe..:D