Wednesday, October 08, 2008

Cerita Hanaan

3 comments
Atas permintaan

Arwah Hanaan tu budak down sindrom yang maknya memang bela betul supaya tak sama dengan budak down yang lain. Tetiap bulan pegi cucuk ubat kat kepala. Sekali cucuk RM25k. Tak pe la. Itu usaha mak ayah dia. Anak punya pasal kan. If i have money, i will do the same thing too. Tuhan menguji mak ngan ayahnya dengan kekayaan dan anak yang sebegitu. Alhamdulillah mak nya ni memang seorang yang pemurah dan periang. Kerana dia, CBN1 amat berubah. Thanks kak Shila.

berbalik kepada cerita...

Nak dijadikan cerita, petang tu maknya sibuk dengan peti ais baru yang baru sampai ke rumah. Arwah ada berdekatan. Tapi sedar2 dah hilang. Bila cari, jumpa kat dasar kolam mandi. Kebetulan pintu terbuka. i believe itu nak jadi penyebab. Memang dah sampai ajalnnya. kita pun kalau dah sampai ajal, yang tak mengantuk boleh jadi mengantuk untuk jadi sebab kemalangan. contohnya la. Kalau Allah kata "kun fa ya kun", maka jadi lah ia.

Bila difikirkan, alangkah bertuahnya kak shila...ada yang menunggunya di sana. Hajar, ita...pun ada. Kita? hu hu

3 comments: