Tuesday, June 19, 2018

BUTTER HONEY GRILL CHICKEN

0 comments
bulan puasa ghajin masak. kih3.

ni resepi dr IG viralohviral. senang jer n sedap. dia pakai wings i pakai apa je yg ada kat umah. lantak la kan. kebetulan ada butter and also honey. mr HONEY kita memula jer nampak jaga kesihatan..makan itu honey. lama2 tinggai gitu jer. tu yang pakai buat masak tu. kui3

ni masa memula cuba. guna drumsticks la pasai tu je yg ada.

nah resepinya. senang jer kan? kalau orang nak datang, masak ni senang. goreng sampai garing pun penah cuba. grill pun penah cuba. senang2 dia pun...ambik masa jugak nak masak. hmmm

FEI & ALI

0 comments
apa tu FEI & ALI ? tempat makan. tak pernah tau tapi dengan berkawannya ticer dengan gang KUGEMUK BABAT, maka banyak tempat2 baru ticer kenal. of course la tempat makan. hehe

https://www.facebook.com/fei.dan.ali/  ni FB nya. Kedai makan FEI & ALI by Foodsbury kat Shah Alam.

alamatnya :
22 jalan tengku ampuan zabedah a9/a, seksyen 9
Shah Alam, Malaysia 40100

no phonenya : 03-8021 7508
operation Hours 12:00 PM - 3:00 PM, 7:30 PM - 10:30 PM

nape pegi sana? sebenarnya celebrate birthday Atone. one of my BFF masa sek menengah n seperti biasa, organized by another BFF Cik Puan Srihani SS. Ghajin n baik hatinya beliau. U know when u organized, u will have to pay with your own money first. nak dapat balik parah jugak kalau kengkawan banyak alasan. dan kerana dia juga, walau penat bersiap utk sukan, kugagahi juga. lelebih lagi laki bagi kebenaran.

back to the celebration. kami ke rumah atone dulu buat sepraise2. kantoi pulak anak dia bising2 kat pintu. then songlap atone gi FEI n ALI. actually memula tempat lain. end up situ.


gigihnya mereka buat sepraise.

 
kami yang meraikan.
yang diraikan Pn Salehaton Abd. Azam dengan organizer yang baik hati tu Pn. SSS
we love u atone

antara yang di order oleh mereka. kami tukang makan jer yng diorder sbb tak berapa nak reti makanan pelik2 tu.

 


benda wajib sebelum balik. weefieee...

kalau tak kerana mereka...mmg tak sampai la ticer ke kedai tu.