Monday, December 08, 2008

Antoo Fighter

0 comments



Saja bawak anak2 yang sibuk sangat nak tengok citer ni especially abang. Tayangan malam tu abis pukul 12.10 pagi. ceritanya macam mana? kelakar tu memang la kelakar tapi biasa la citer melayu...tak berapa nak logik. Sekadar untuk hiburan sekeluarga ok la. Berjaya gaknya hasrat pengarah nak dapat beberapa juta untuk filem ni? kita tunggu je la.

Raya Aji

5 comments
Kami bangun pagi, tunggu ayah ngan abang balik masjid, terus bergerak ke rumah mak. Kat umah mak makan roti jala. Nasik briyani masak umah mak tapi makan kat umah Dik Dah sebab dia yang masak lauk. Dah siap masak, terus ke Saujana Utama. Umah baru Dik Dah. Sampai2 terus posing. Keh keh keh.

Ni kat umah mak

lepas salin pampers, terus posing..he he he. Kak G je tak de pasal tak balik raya.
Dalam bilik tuan rumah

Before makan

more pictures at friendster, facebook.